ABOUT ME

My Photo
choco
seremban, Malaysia
::#AkU AdER RuAnG SeNdiRi.. JgN TanYe KenApA Dan MeNgApA,, DeWaSa AdAlaH aSet AkU.. CerIA SeLaLu HinGgA kE TaHaP MakSiMaS.. TeRbAnG BeRsAmA Aku,, JaNgAn TuDuh AKu JahaT SeBeLum KeNAl.. AKu TaU Ape YanG aKu BuaT,, TaPi KoRaNg TaKan PeRNah Tahu!! HiDup Ini MeSti BeBAs MakAn,MinuM,BerMain... AtAU JaNgan BuAt Pape!! Ini AdALah KeHenDak TerMAksiMa Aku... TAPi DiHujuNgnya PAsTi Ada SempaDan!! InGat Tu!!#::
View my complete profile

USELESS

assalammualaikum ..
hmm .. sumpah sakit hati .. aku ni apa ? tunggul ? kenapa la dia biar kan aku ? ish ish ish .. kau tahu la apa akibat nya .. aku dah tak kuasa nak melayan .. ikut suka kau la nak buat apa .. janji duett aku pulang kan blek.. kau ingat aku bank ke ,, bank pun bg pnjaman dan mintak pulangan tauu .. eiii .. tak guna tak guna tak guna .. seriously ,, mood unstable .. ok adioss ..

0 comment:

Post a Comment